BEST-price japanese hotels

2016年6月28日火曜日

Visit a farm and new ninja boots listing on etsy

Hello!(^-^)v
I have been busy recently!
I made up new ideas for etsy.
I will write about it on the end of this blog.

こんにちは~
最近、とっても忙しかったです。
エッツィの新しいアイディアを形にしたくて、
作業していました。
ブログの最後に乗せますので良かったらご覧下さい!


Well, the last weekend, we went to a farm!
The farm is located in a countryside, that might be why the farm was not crowded.

先週末、牧場にいってまいりました~
その牧場、田舎にありまして、それが理由なのかわかりませんが、全然混んでいませんでした。

After my son started to work, this was the first time for him to visit a farm.
He was extremely exited!
I was so scared to see my son touch and squeezed from tiny animal to big ones without fear.

息子があるきだしてから初めての牧場だったので、彼はもうすごく興奮して喜んでいました~
が、怖いもの知らずで、小さい動物から大きいものまで恐れなしに触って、ぐわし!と潰してしまったりするので
見てるこっちは怖くて怖くて(;_;)

They played on a huge field.
What are they talking??

広い草原でも遊んでいました。
何を話しているのかな?




My daughter said,
I want to ride on a horse! \(^-^)/(*^^*)
I was impressed because she used to be scared to ride on a horse.
She grew up.

娘が馬に乗りたい!っていったので
私はとっても感動しちゃいました。
前は怖い怖いっていってたのに、
子供は成長しますね!


She was swinging on the horse, which made me worried a little bit.

馬の上で左右に大きく揺れていたのでちょっと心配になっちゃったけど…


This is right after the car stopped working.
こちらは、乗り物がストップしてしまった瞬間です。



He was crying terribly.

大泣き。


I felt children's growth so much in this short trip.
今回は、子供の成長を感じられた小旅行になりました。



Another day.
My daughter became 4 years old.

Happy birthday, my sweet heart.

別の日の話ですが、
娘が4才になりました。
お誕生日おめでとう(*^▽^)/★*☆♪




Etsy.

I made up my new idea.

I sew kimono ropes outside of the ninja boots.
Customers can add their favorite charms and tassels.

エッツィの話です。
新しいアイディアがあって、それを形にしました。

ちりめん紐を地下足袋の回りに縫い付けて、飾りにします。
お好みで、チャームを追加することもできます。
Customers can also choose the kimono ropes.

ちりめん紐の種類も選べますよ~


Check my etsy store if you are interested!





0 件のコメント:

コメントを投稿