BEST-price japanese hotels

2015年12月17日木曜日

Halloween and resent days ハロウィンと最近の日々



It has been loooong time since i had written the last blog.
I was busy because somehow i got an idea that i wanted to start  a garden especially for fruits.

前回のブログ記事からだいぶご無沙汰になってしまいました!
なぜかフルーツの畑を始めたいと思いたって、畑をせっせとやっていて忙しかったのです。

I want to write about my garden next time.

畑のことはまた次回書きたいと思います。


Its too late to write about halloween.
In japan, we usually don't go for sweets hunting throughout neighborhood.
But, we went to halloween party held by my daughter's english school.
My daughter dressed as shelly mey the disney bear. My son, duffy.

I made the costumes.
They were so cute just like real soft toys!!(*^-^*)

ハロウィン野子とを書くのは遅すぎですが(*´-`)
日本では、近所をまわってお菓子をもらいにいくと言うことはしないのが一般的だと思いますが、娘の英語の習い事でハロウィンイベントがありましたのでいってきました(*^^*)

娘はディズニーのシェリーメイちゃん、息子はダッフィーになりました!!
もちろん、私の手作りです(*^-^*)

本物のぬいぐるみみたいでと~ってもかわいかったです。



This is when we made cookies.
これは、私たちがクッキーを作った時。






My kids were sick and we stayed all day.
I just wanted to make the  down day a little happy.
They ate cookies with smile!

子供たちが病気で一日家に閉じ籠り。
気がめいってしまう一日を少しでもはっぴーにしてあげたかったんです。
子供たちは笑顔でクッキーをたべてくれました!


My son's first ride on the toilet(*´∀`)
Just pretend,though.

息子が初めてトイレにまたがりました~
ただ、ふり だけですけど(*´-`)



We had a kindergarten festival!!





0 件のコメント:

コメントを投稿