BEST-price japanese hotels

2015年11月2日月曜日

Okinawa trip 沖縄旅行and a photo from my customer お客様からの使用写真


Hi!helloween has finished.
Did you have fun?
I went to a helloween event with my daughter and son.
I will write about it next time.
I want to write about my family trip to OKINAWA this time.

こんにちわ~
ハロウィーンが終わっちゃいましたね。
皆さんは、楽しめましたか?
私は娘と息子と一緒にハロウィーンイベントにいってまいりました!!
そのことはまた次回かくことにして、今回は沖縄へ旅行したことを書きたいと思います。


OKINAWA is located far far away from my place. And the cost of stay and transport is absolutely expensive.
This year, my husband and i became 30 years old, AND this year was our 5 th aniversary of marriage.
So, i made them up to be the reason for this trip!

沖縄は、私達が住んでいるところからはすごく遠くて、もちろんホテル代や交通費がものすごくかかります。
しかし!
今年は記念すべき私と旦那が三十路になる年で、しかも、五年めの結婚記念日だったんですよ~
だから、無理やり祝い旅行として、いくことにしました~



This was our first trip to OKINAWA.
We had been so excited!!
I bought a trip book and read it everyday and imagine OKINAWA days.

初めての沖縄旅行だったんですよ~
もうすごく楽しみで楽しみで!
旅行雑誌るるぶを買って日々沖縄の日々を妄想していました~(*^-^*)

We went to an aquarium, shuri castle, OKINAWA world, war places etc.
We went to so many places!!

水族館にいき、首里城にいき、沖縄ワールドにいき、戦地めぐりもし、たくさん観光してきました~




This is at american village.
My daughter is arrested.(*´∀`)



Look at this blue sea!!
この青い海~




We took a rest at a lovely OKINAWA caffee shop!
かわいい沖縄カフェにも立ち寄りましたよ(*^-^*)








We painted the sisar doll for OKINAWA memory!
Sisar is a traditional doll that stays on roof of OKINAWA houses and protect people from evil.

沖縄旅行の思い出にシーサーの絵付けもしました☆
シーサーは、沖縄の家の屋根にいて、人々を悪から守ってくれる伝統的な人形?です。



She painted sisar pink! So cute!
娘はピンクに塗りました~
かわいい(*^-^*)


I made this with shells and little sisar dolls.
I see this everyday and remember the OKINAWA stay...(*^-^*)

私は、貝とシーサーの人形でこれを作りました!
毎日眺めて、沖縄の日々を思いだしています。。。(*^^*)


I got photos from my precious customer!
She put my brooch on her bag!
またお客様が使用写真を送ってくれました~
ブローチをバッグにつけてくださってるみたいです!
She also send me a message in japanese!
Thank her so much!(*^-^*)

なんと日本語でもメッセージを送ってくださいました。
ありがとうございました(*^-^*)


0 件のコメント:

コメントを投稿