BEST-price japanese hotels

2015年9月23日水曜日

The end of summer 夏の終わり


Hello!(*^▽^)/★*☆♪
I am enjoying the last of summer.
My family, my sister and her kid had a BBQ party at my house!

こんにちわ~
夏の終わりを満喫しています。
私の家族と妹家族でバーベキューパーティーをしました!

My husband had never tried putting on fire for
BBQ before, so he was kind of upset.
Anyway, he did really good job after all.
Thank you, darling!

旦那はBBQの火をつけるのが初めてで、焦ってやってました。まぁ、結局なかなかうまくいって良かったです!
お疲れ様、旦那様☆ありがとう!

 We did fire works!

花火もやりました~

I stood a candle in the buket.

バケツの中にろうそくをたてて。

My sister and her 2 years old son.
He was sooo exited, which was so cute!

妹と二歳の息子ちゃん。
息子ちゃんがすっごく喜んでいてかわいかった(*^^*)

The next day, we went to a zoo.
We had this lovely ice cream cone.
Isn't it adorable???(*^-^*)
Koala shape!!!

次の日は、動物園にいきました~
とってもかわいいアイスクリームも食べましたよ☆
めっちゃかわいくないですか、これ??
コアラの形なんです!!!


My daughter loved it!!

It is fun to see kid's smile after all!!

娘も気にいってました。
結局、子供の笑顔を見るのが楽しいですよね。




New listing on my etsy shop!
エッツィのお店の新しい商品です!


Kimono bracelet with your favorite charms.
好きなチャームを付けられる着物ブレスレットです♪
Kimono flower brooch, scarf pin
着物地の花のブローチ、スカーフのピン


Kimono flower hair tie
お花のヘアゴムです!

You can add your favorite charms.
Bracelet, brooch, hair tie and the charms are sold separately!

If you are interested, please visit my shop!

お好きなチャームをつけられます!
ブレスレット、ブローチ、ヘアゴムとチャームは別売りです。

気になった方はぜひお店に来てくださいね(*^-^*)




0 件のコメント:

コメントを投稿