BEST-price japanese hotels

2015年9月2日水曜日

Family trip2 and my second customer!

 
 
 
Hello!
How are you?
My daughter started to go to her kindergarten again because the summer vacation was over.
Now I have a little bit more time to do something.
I wonder what children are doing in the summer vacation all over the world?
 
こんにちわ~
娘の夏休みも終わり、やっと幼稚園がはじまりました。
何かできる時間がちょっとはもてるかな。
世界中の子供たちは夏休みって何をして過ごすのかな?素朴な疑問。
 
 
 
 
 
I want to write more about the family trip.
The second day, we went to TOBA aquarium.
My kids really love playing with animals, so they were enjoying the time.
 
さて、もう少し旅行のことについて書きたいと思います。
旅行二日目、鳥羽水族館にいってまいりました!
子供たちは動物と遊ぶのが大好きなので、とっても楽しそうでした。
 
 
Toba aquarium has just renewed and it has much more interesting places to see.
鳥羽水族館は最近リニューアルしたばっかりで、前よりずっとおもしろい場所がいっぱい
できていました!
 
 
They are soooo excited!!
子供たちは興奮しっぱなし!
 
 
 
 
Shark!!!!!!
It has amazingly sharp teeth. It will hurt if it bites me....
サメ!!!!
驚くほど歯がするどい!!!!かまれたら痛いだろうなぁ。。。。
 
 
 
 
Snakes?????? wow....... disgusting....
蛇かな? うぅ。。。。気持ち悪い。
 
 
 
 
 
 
We had a seals show!!
アザラシやアシカのショーもありました~
 
 
 
 
 
This is the most fun and interesting spot!!!!!
Do you know docter fish????
Look at my daughter's hand in the water!!!
Fish are eating her hand's skin.
It tickles!!!!
 
こちらが一番楽しくておもしろかったです!
ドクターフィッシュってご存知ですか?
娘の手を見てください~
魚たちが手の皮膚を食べてくれるんです!
くすぐったい!!
 
 
 
 
My son was laghing while fish were gathering.
 
息子は魚たちが群がってきて声を出して喜んでました。
 
 
 
 
 
We had a look at the penguin's walk.
ペンギンのお散歩も見ました♪
 
 
 
 
This is OKAGE-YOKOCHO in Ise shrine.
 before we went back home,
we walked around the traditional street with a lot of souvenir shops.
They have so many lovely japanese things!
 
こちらは、伊勢神宮にあるおかげ横丁です。
最後に、おかげ横丁を回りました。
伝統的な町屋通りにたくさんのお土産やさんがありました。
かわいい日本の雑貨がたくさんありましたよ♪
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
By the way,
I got a second customer who bought the ninja boots.
ところで、
二番目のお客さんが、地下足袋を買ってくださいました。
 
He is a gentle and cool man from US.
He chose this beautiful fabric.
アメリカのとても礼儀正しくて素敵な男性です。
 
 
 
The contrast is beautiful when the fabric is fold out.
 
裏地を折り曲げたときの、コントラストが美しいです。
 
 
 
 
For men, I chose brown ink for the shop logo.
男性なのでロゴのマークは茶を選びました。
 
I wish he would like the boots.
I was sooo happy to make his boots.
 
気に入ってもらえるといいな。
彼のブーツを作れてとっても幸せでした♪
 
 
 
Check my etsy shop if you are interested!
 
もし興味がありましたらエッツィーのお店をチェックしてみてください!
 
 
 
 
 
 
 
 

0 件のコメント:

コメントを投稿