BEST-price japanese hotels

2015年10月4日日曜日

Gallery and sports day 美術館と運動会


Hello!(*^▽^)/★*☆♪
October has began!
This is a season of reading, movies and art!!
My daughter goes to english art school.
We had an event to go to a gallery.

こんにちわ~☆
10月が始まりましたね! 
この時期は、読書の秋!映画の秋!そう、そして
芸術の秋!ということで、
娘は英語のアートクラスに習い事で通っていますが、そのスクールのイベントで、美術館に出掛けましたよ。




They drew a picture of plants.
The gallery had a botanical arts fair this time.
There was a lovely wood house and arts flowers and trees everywhere for children, which was sooo attractive to my daughter.

植物の絵を書いています。
美術館は今回は植物アートフェアをやっていて、
子供むけにかわいい木の家や作り物のお花や木がたくさん展示してあり、娘は大喜びでした。

I had thought galleries were unapproapriate for children because they made noise and run around the room.
But! I was not right. Children could learn many things at galleries.

私は今回行く前は、美術館というのは子供には似つかわしくないと思っていました。
ほら、子供はぎゃぎゃー騒いだり、走り回ったりしますよね。
でも!私は間違っていました。子供でも、美術館からたくさんのことを学んでいましたよ!!







I have mew listing of etsy shop.
エッツィーに新しく出品したものを少しご紹介します。
New chirimen bracelets.
One is a cute orange bracelet. The blue color is a good accent in cute orange and beige.

The other is a dramatic black bracelet with lovely pink flowers.
This color would be sweet for this season.

新しいちりめんのブレスレットです。
ひとつはオレンジのブレスレット。オレンジとベージュに青の差し色がとってもキュート。

もう1つは妖艶な黒のブレスレットで、かわいいピンクのお花が素敵ですね。
この色はこれからの時期にとてもかわいいと思います♪


I also have got a cool bracelet.
かっこいいブレスレットもありますよ♪


The charms for bracelets.
ブレスレットにぶらさげるチャームもいろいろ
ありますよ♪



A sweet lady from UK bought this red bracelet and a black cat charm, a kimono flower.
Thank you so much!(*^^*)

イギリスの素敵な女性が、こちらの赤いブレスレットにつまみ細工の花と黒猫のチャームをペアで購入してくださいました。
ありがとうございました♪




Today was a sports day of my daughter's kindergarten.
She did a great job!

今日は娘の幼稚園の運動会でした~
お疲れ様☆

0 件のコメント:

コメントを投稿