BEST-price japanese hotels

2015年8月16日日曜日

My first etsy customer

 
 
 
 
Hello~~!!!
How are you?
I think it is slighty getting cool these days.
But it is still hot enough to get heatstroke and sunburn if you stay outside.
Take care of yourself and your family, too!
 
こんにちは~。
お元気ですか?
最近ちょっぴり暑さがやわらいできたような気がします。
しかし、まだまだ外にいたら熱中症やら日焼けやらなってしまうほどにはまだまだ
暑いですので、みなさん、ご家族の方もお体ご自愛くださいね♪
 
I love this perticular season of ''the end of summer''
I feel a little sad because half of the year already finish,
and also I feel hope for the next half, while wind of the end of summer is touching my cheak.
私、何だか夏の終わりってとっても好きなんですよね。
1年の半分が終わってしまったなぁっていう少しの悲しみを感じながらも、
次の半年に希望を持ちながら、夏の終わりの風を頬に感じるんです。
 
Japan is inspired by seasonal things.
That is so fantastic for me.
日本って季節の事にとても敏感ですよね。
それってとても素敵ですよね。
 
 
 
Yesterday, we went to a shoppping center neaaby.
They had a big event of ''Nin ninja!!'' which is a famous hero series for little kids in Japan.
When we went there, there were already sooooo many people.
When I passed secretly, my daughter said '' I wanna watch!!!!!!''
 
昨日、近くのショッピングセンターへいきました。
日本で小さい子たちに流行っている戦隊ものの「ニンニンジャー」のイベントがやっていました。
私たちがそこにいったときにはもうすでに超満員で、
そっと通り過ぎようとしたら、娘が気づいて
「見たい!!!!!!」と。
 
There was no space for us, we had to stand and watch in super clowd.
もう座る場所なんかなくて、超満員の中、立ち見しました。。。
 
 
 
 
Look at the children's faces. They keep their mouths open during the show. That is so funny.
子供たちの顔見てください。みんなショーの間中お口をあけてます。それがおかしくって♪
 
 
 
1 year old boy was also very serious watching Nin Ninja!
1歳ボーイも、それはそれは真剣にニンニンジャーを見ていましたよ(笑)
 
 
 
 
The show was so good that I feld lucky to watch, although I got so tired standing though the show.
ショウがとっても面白かったので、立ち見で疲れましたけど、見れてラッキーだったなぁって
思いました♪
 
 
 
 
 
 
 
 
About my etsy shop.
Finally, I got my first customer who asks me a made to order.
She said she was in love with the boots I made, which maked me soooo happy.
She is such a lovely and kind and sweet person from Germany.
 
エッツィのお店のお話。
ついに、最初のお客さんからオーダーをいただきました♪
私が作ったブーツをとっても気に入ってくださって、すっごく嬉しいです!!!
ドイツの、とっても素敵で親切で優しい女性のお客さんです♪
 
 
This is my first transection on etsy, so I am not used to it.
I already had a trouble on paypal getting money from her.
She is soooo kind and waiting until I figure out the trouble.
これが始めての取引になるので、まだ慣れていなくて、
すでに1つペイパルでトラブルがあって、お金が受け取れなかったんです。
彼女はすっごく親切で、私がトラブルを解決するまで待ってくれています。
 
Thank her soooo much and I am so sorry.
I will make her boots with my hert.
本当にありがとうござます。そして、お待たせしてごめんなさい。
心をこめてブーツを作らせていただきますね♪
 
 
 
 
I also can make the boots with some kinds of different kimono fabric.
If you are interested, send me a message!
You can choose the size from 23cm to 30 cm.
 
 
いろいろな着物の生地でブーツを作れますしサイズも23センチから30センチ
まで選べますので、もし興味がありましたら
ご相談くださいね♪
 
 
 
 
 
I also made a karate sport bag.
I can add pockets and also your name anywhere on the bag if you would like.
Check it on the etsy if you are interested. 
 
空手のレッスンバッグも作りました~。
もしご希望があれば、ポケットや名前の刺繍もお好きな場所につけることもできますので
もし興味がありましたらエッツィのお店、覗いてみてください♪

0 件のコメント:

コメントを投稿